J F

Britská vláda chce zavést Stanné právo, aby zabránila nepokojům kolem Brexitu

Stanné právo dá britským ministrům možnost vydat lidu zákaz vycházení, cestování, umožní konfiskaci majetku a rozmístění vojáků tam, kde to bude nutné. Zatím to vypadá na jediný legální nástroj pro ́poklidný ́ Brexit. Smutné.

31.1.2019 v 9:59 | Karma článku: 14.54 | Přečteno: 506 | Diskuse

J F

Poté, co si to Britové vyřídili s Bruselem, srovnali do latě i Královskou rodinu

LONDÝN: Téměř týden a velký tlak veřejnosti na Buckinghamský palác předcházel tomu, že se královnin manžel, princ Philip, konečně omluvil za autonehodu, kterou způsobil. Navíc se Britům podařilo donutit ho, aby přestal řídit.

28.1.2019 v 9:57 | Karma článku: 19.46 | Přečteno: 1366 | Diskuse

J F

Bitva o tvrdý Brexit skoro vyhrána, ale v Británii panuje klid před bouří

LONDÝN: Je to už víc než týden, co si Britové vlastně rozhodli tvrdý Brexit. Všichni jsme už vyčerpaní, a tak jen pragmaticky řešíme den po dni. My Evropané si stahujeme aplikaci k trvalému pobytu a Britové nakupují zásoby jídla.

25.1.2019 v 0:49 | Karma článku: 21.67 | Přečteno: 592 | Diskuse

J F

Britové se sice zmateně vlečou z Evropské unie po dálnici D1, ale zato pryč z Bruselu

Londýn - Britové se zbláznili, pomyslela jsem si. Včera odpoledne jsem se stavila před parlamentem. Právě se rozhodovalo, zda poslanci přijmou absurdní a pro ně nevýhodnou dohodu o vystoupení z Evropské unie. Nestalo se. Fajn!

16.1.2019 v 22:19 | Karma článku: 27.11 | Přečteno: 888 | Diskuse

J F

Nenabízejte nikomu chipsy třikrát. I kdybyste tím měli zachránit svět. A rozhodně ne v Británii...

Mého známého Brita vyloučili z jednoho londýnského klubu za to, že přátelsky nabízel lidem u stolu chipsy. Nabídnout potřetí jídlo je prý už znak agrese.

15.5.2015 v 8:02 | Karma článku: 11.34 | Přečteno: 858 | Diskuse

J F

Proč nestačí jen ´být chytrý´ a dravý. A jak je důležité si vést přesně účetnictví!

Měla jsem moudrého starého strýčka. Ten mi dal jako malému děvčátku jednu velkou životní radu. “Budeš-li si moci něco přát, nech být obyčejné věci jako hodně peněz, být bohatý a slavný a takové hlouposti. Chtěj vědomosti, chtěj...”

20.4.2015 v 7:54 | Karma článku: 10.09 | Přečteno: 563 | Diskuse

J F

Měli jste v Česku diktátora? - Otázka, která mě ´dostala´. Jak je to vlastně doopravdy?

Malý Kolumbijec na mě zvědavě koukal svýma chytrýma, bystrýma očkama skrz brýle, zatímco jeho otázka ́Jakého jste měli nebo máte diktátora? ́ zůstala trochu nepatřičně viset ve vzduchu.

21.3.2015 v 8:17 | Karma článku: 14.13 | Přečteno: 1056 | Diskuse

J F

Zkuste si s Frankem Sinatrou zazpívat tváří v tvář smrti a napravit co ještě jde

Blížila se pomalu půlnoc a v zapadlém karaoke baru v severním Londýně se velmi starý pán s malými kulatými brýlemi na vrásčité tváři statečně snažil zazpívat rekapitulaci svého života, jako už pravděpodobně spousta jeho předchůdců. Lehce jsem se kývala do rytmu hudby a automaticky se zasněnýma očima jsem opakovala slova před desítkami let proslavené písně Franka Sinatry ́My Way ́.

19.3.2015 v 7:44 | Karma článku: 9.73 | Přečteno: 340 | Diskuse

J F

Facebook už je pasé. V Anglosasském světě lidi nudí. Ti se chtějí setkávat naživo

Když jsem si někdy na začátku roku 2009 zakládala facebookový profil, byla jsem z toho celá pryč. Několik let jsem nadšeně komunikovala, cpala tam fotky, komentovala odkazy přátel a nebyl den, kdy bych na něm několikrát nekontrolovala, co kdo dělá či si myslí. A jaké je moje kamarádství s facebookem teď? Velice, velice chladné...

11.3.2015 v 7:24 | Karma článku: 15.64 | Přečteno: 866 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 781

L