Diskuse

Facebook už je pasé. V Anglosasském světě lidi nudí. Ti se chtějí setkávat naživo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, Meetup je výbornej - jak na profesionální setkání o specializovaných tématech (ty kolikrát sponsorujou firmy v dané oblasti podnikající), přes politická sdružení až třeba po fotbal. Každej si ten svůj najde. R^

1 0
možnosti

J 76F

22. 3. 2015 19:22

Mate pravdu. Koukala jsem, ze i v Praze uz je docela dost Meetupovych setkani. To je perfektni! Ano, i v Britanii take maji nektere Meetupove skupiny sve sponzory. nebo to vyuzivaji ruzni poradatele kurzu k nabidce prvni hodiny / workshopu zdarma. To je taky hodne dobre (takto jsem byla uz na hodne workshopech od socialnich medii, pres start upy, on-line marketingu, pres herecke, nebo ruzne kurzy tance, anebo pak proste free setkavani jen k povidani pro kazdeho ci lidi z ruznych oboru, cokoliv si vzpomenete. Je to skutecne naprosto perfektni pro networking! Drzim palce, at to take maximalne uzijete a hodne inspirace!

0 0
možnosti
Foto

Janičko, děkuji za krásný blog a za výborný tip. Už jsem se zaregistrovala a jsem zvědavá, co mi nabídne toskánská komunita.

1 0
možnosti

J 82F

20. 3. 2015 19:41

To je skvělé! Díky a jsem moc ráda, jestli jsem vás inspirovala. Doufám, že si to také v toskánsku uzijete! Italove setkavani primo miluji! Ti snad ani Meetup nepotrebuji:.-)))Drzim palecky a preji krasne dny!

0 0
možnosti

Prošel kolem, aniž by o můj život zavadil....(FB)

1 0
možnosti

J 19F

20. 3. 2015 22:21

;-D

0 0
možnosti
Foto

Jano, dobře jste to popsala, přeji Vám ŠTĚSTÍ!:-)

1 0
možnosti

J 95F

20. 3. 2015 19:00

Děkuji moc:-) I já vám samozřejmě přeji štěstí!

0 0
možnosti
Foto

Z mého pohledu není co vyvracet.R^

1 0
možnosti

J 22F

20. 3. 2015 22:21

To jsem rada, preji pekne dny a mnoho realnych pohodovych setkanich s prateli!:-)

0 0
možnosti

J 67F

20. 3. 2015 22:38

R^:-)

0 0
možnosti

Výborný článek, výborná úvaha a výborný tip...díky. Mějte se hezky R^

1 0
možnosti

J 60F

20. 3. 2015 19:42

Diky a mejte se moc pekne!

0 0
možnosti