Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J85a41n32a 33F87r69a43n40k 9657151288986

Pokusim se odpovedet souhrnne na cca vetsinu Vasich spravne minenych reakci ohledne pochyb, zda-li povazovat ony dve damy za hrdinky. Respektive, proc je povazuji za hrdinky. Chapu vas vsechny, kteri se divite prave teto casti meho postoje. Mate samozrejme pravdu, pohod povazujete za hrdinu napr. cloveka, ktery nekoho zachranuje nebo ktery se dostane do obtizi ne vlastni vinou, ale presto je prekona, ci pilota, ktery proleti uraganem, jako to udelal ten skvely chlapek pilotujici muj velikonicni let do vlasti. Ano, dle tohoto pohodleu je to v poradku. To samozrejme damy nesplnuji. Nicmene ja se na to podivala trosku pozmenenym uhlem pohledu. A to nasledujicim: At uz je to jak chce, at uz se dostaly do zajeti ci z nej jakymkoliv nehrdinskym zpusobem, dulezite je pro mne jedno: Prezily. Prezily dva roky v nejakem pakistanskem improvizovanem (nebo mozna az dobre organizovanem ´nelegalnim vezeni´) v zemi, kde je hygiena oslavovana snad jeste o neco mene nez zeny jako zivocisny druh. Ja osobne se obavam, a troufnu si rici, ze to temer jiste vim, ze bych prezila s bidou cca 2 - 3 mesice. Pravdepodobne by me zkolila nejaka nemoc - treba bronchitida, doplnena uplavici ci by me dostali paraziti, nemluve o hladu a spatne strave, vse bych zakoncila velkou depresi nikdy nekoncicim zivotem bez svobody. Nevim, mozna ne, ale take mozna ano. Proste nevim,jestli bych to zvladla. Kazdopadne nyni vime, ze ony dve to zvladly. A protoze zvladly neco, co ja myslim, ze bych nezvladla, jsou pro mne hrdinky. Pro mne je hrdina nekdo, kdo je natolik silny, ze toto zvladne. A to ony jsou. Kdo prezije dva roky v nejake kopce vezneny teroristy v Pakistanu, je proste silny a je pro mne hrdina.  Cili z tohoto uhlu pohledu se na to takto divam. Samozrejme je to asi netradicni pohled, ktery je mozna tezko k pochopeni, coz samozrejme respektuji. Kazdopadne i tak moc dekuji za vsechny Vase nazory. Moc si jich cenim a rozumim Vam.

0/0
6.4.2015 0:06
Foto

I98v68o 56C26i87l22i39c91h 1640432461444

Máte pravdu, s tímto Vaším ne zcela tradičním pohledem se neumím ztotožnit, protože ta děvčata se o to své přežití a ani o svou záchranu s velkou pravděpodobností vůbec nijak aktivně nepřičinily. Přičinily se aktivně pouze tomu, že se do těch problémů vůbec dostaly.

0/0
6.4.2015 10:10

V59l20a67d87i81m22í75r 43H10r57u77b33ý 4977333314789

První věta je pravdivá. Ale proto ještě nejsou hrdinky!!  Naopak - stále jen nerozumné riskérky.  Nebo je hrdina řidič, přeživší náraz do stromu, který způsobil zběsilou jízdou?

+1/0
30.3.2015 15:03

V71l71a19d23i48m28í67r 52H40r16u50b46ý 4477333344529

Omluva za dvojí příspěvek - ten první se objevil až cca po pěti minutách od odeslání.

0/0
30.3.2015 15:12

V94l87a73d76i11m55í57r 52H39r84u98b50ý 4897323284639

S první větou nadpisu souhlasím. Proto ale ještě nejsou hrdinky (pokud tedy máme stejnou představu o hrdinství).  Snažily se jistě přežít (který živočich ne?) a věřily v návrat (aby se nezbláznily). To je nutnost, nikoliv hrdinství.

+2/0
30.3.2015 15:00
Foto

M89a60r29i92e 33T32o95m40š52í25č56k74o70v38á 4947765326356

Mládí, to je období kde nemáme hranice strachu a všechny zákazy a příkazy nám nejsou překážkou.

My starší jsme tímto obdobím také prošli a byly to někdy psí kusy, které jsme páchali.

Proto nesuďme chování děvčat přísně, chtěla si udělat krásný výlet a podcenila nebezpečí.

To co následovalo, bylo to největší poučení pro jejich další život a určitě ne bez zdravotních následků.

Důležité je, že je konec dobrý a že nejen děvčata, ale i rodina a přátelé se dočkali společného shledání.V

+2/0
30.3.2015 10:48
Foto

J37a20n59a 54F77r26a23n65k 9837631298266

Ano, presne tak - konec dobry, vsechno dobre:-)

0/0
6.4.2015 0:08
Foto

D61a17g87m86a56r 86M13a41r28k72o90v43i33č84o97v82á 5806119885311

Hezky a lidsky naosané.:-)

+1/0
30.3.2015 10:20
Foto

D28a63g94m17a14r 44M81a13r78k67o48v41i20č36o62v48á 5856839815181

Hezky, lidsky napsané. Karma.:-)

+1/0
30.3.2015 10:15
Foto

J73a89n17a 64F28r26a31n91k 9277401838816

Dekuji:-) Jste mila!

0/0
6.4.2015 0:07

J73a96r97m96i22l80a 82V21a14v10r61o60c34h59o32v96á 8328585956960

?8-o????

0/0
30.3.2015 8:07

P28e80t57r 37H56a39l87í87k 3237892843489

tak to tedy nechapu. Hrdinky, celebrity?

To ze se vratily neni jejich zasluha, to byla prace jinych lidi, pro me vetsich hrdinu.

Jsem stastny, ze se vratili domu, ale kolik bezesnych noci prozili jejich rodice a pribuzni, kolik utrpeni jim svou naivitou (neopatrnosti, blbosti) zpusobily? Jejich rodice jsou sice ted stastni, ale je hrdinsvi zpusobit jim nejdrive nekonecne zoufalstvi?

+3/0
29.3.2015 23:12

L82u65b67o22š 37C64h36l15u11m70s13k72ý 2370565398685

Hmm, popisujete své racionální rozhodování a jednání a pak použijete pro naprosto opačné chování přímo eufemismus, hrdinky. (Vážně jsem jinak rád, že to s nima nakonec dobře dopadlo.) A ještě, v Izraeli jste (mimo vámi uváděnou Gazu) v naprosto stejném bezpečí/nebezpečí, jako v kterékoli západoevropské metropoli. Jen se vám může stát, že jste v nesprávnou dobu na nesprávném místě, stejně jako v Paříži, Londýně, nebo Bruselu. K nám, na východ, se ještě tahle bombová kultura nedostala, ale domnívám se, že se i pražáci dočkají. Jen co se v Bruselu dohodnou na kvótách a začnou transfery.

+9/0
29.3.2015 22:38
Foto

I92v33o 68C67i43l86i63c92h 1490702501814

Hrdina pro mne opravdu není ten, kdo se vlastní hloupostí dostane do problémů a pak ho z těch problémů navíc vyseká někdo zcela jiný.

"Jsi první člověk, který se z močálu zachránil," šeptali s úctou. Zezadu sice kdosi mumlal, že takovému blbci, který přehlédne trojitý ostnatý drát a světelná znamení s houkačkou, nepřísluší obdiv, ale šerif okřikl mluvku a pravil, že osada byla vždy proslulá dobrotou a slovanskou pohostinností.

Šimek & Grosmann, Můj první tramp

+19/0
29.3.2015 22:23

M91i94c96h23a24l 23S77v68o90b20o68d66a 5328908956571

Tenhle úhel pohledu s vámi nesdílím. Který normální člověk si na dovolenou vybere destinaci (Indie),kde pravidelně dochází k hromadnému znásilňování mladých dívek a cestu absolvuje autobusem přes další destinaci,kde pravidelně dochází k únosům turistů? Peklo,které si zavinily,tedy splatily, s tím souhlasím, ale co psychické peklo,které způsobily svým blízkým?Já osobně bych za hrdiny pokládal všechny lidi(včetně rodin), které se je snažily z pekla dostat zpět do normálního života. Obětí únosu můžu ale být také já a klidně i zde v Česku na druhou stranu když si vybírám dovolenou chci si ji užít a odpočinout si. Z tohoto důvodu si zcela účelově vybírám země,kde mi ten klid dopřejí. Což v dnešní době už také není záruka Francie je toho příkladem. Na začátku prosince jsem byl se ženou v Paříži a o měsíc později se tam střílí....

+12/0
29.3.2015 21:11
Foto

J76a83n98a 10F98r29a94n88k 9307261148946

Ano, naprosto Vas chapu. Ja si take pro dovolenou vybiram klidna mista, kde mohu relaxovat. Ovsem jsou dobrodruzne typy, kteri jezdi radi do destinaci, ktere objevuji. Napr. Barma atd. jednak je tam hodne levno a take lide se socialnim citenim nebo dobrodruznym duchem ci nejakym vztahem k davne kulture dane zeme, tam proste chteji vyrazit. Nevim, ososbne me do Pakistanu a dalsich zemi tez nic nelaka. A nyni vypada nebezpecne i Tunis a rada lidi se boji i do drive bezpecnych letovisek v Egypte atd. Je to trochu smutne. Jinak jste presne rekl, ze obeti unosu nebo nasili se muze clovek stat v CR nebo, jak jste psal - v Parizi. To jste mozna myslel ten utok v kvetnu v zidovskem muzeu? No, to je asi jedno, chapu, proc to pisete. Ano, je smutne, ze obe zeny zpusobily ostatnim starosti a sobe peklo. Nicmene i tak jsem proste rada, ze jsou v bezpeci a jsem na ne pysna. Chyby proste clovek dela. Kazdopadne me trosku znervoznuje, ze vlastne v podstate, jak pisete, vlastne clovek neni dnes v bezpeci nikde. Nevim moc, kam to speje. :-/

+1/0
29.3.2015 21:27
Foto

J11a74n72a 66F24r53a23n15k 9727881588246

Pardon, ta strelba, kterou jsem mela na mysli, byla v Bruselu v zidovskem muzeu v kvetnu. Opravuji se :-).

0/−1
29.3.2015 21:29
Foto

L78e70o 76W81o64l12f 5442528890154

Karma R^

+1/0
29.3.2015 21:10
Foto

J25a64n70a 49F82r71a10n17k 9917961188816

Dekuji:-)

0/0
29.3.2015 21:27

M66i26l47a11n 52R78a77d89e83k 3867356831311

R^ karma!

+2/0
29.3.2015 20:57
Foto

J38a51n22a 34F28r81a61n14k 9957581178956

Dekuji :-)

0/0
29.3.2015 21:27

J73a69r50a 15R64a95n60k 1151956149601

Karma i ode mne, cestuji vzdy po svem a casto v ocich mych rodicu "velice nebezpecne", ale snazim se stale byt dobre informovana o miste, kam jedu, nikdo by mne nedostal do zadne zeme severni Afriky ani s mezipristanim, pokud ano, tak jedine s izraelskymi aerolinkami, protoze ti sve lidi vzdy  (ok tak 99%) dostanou. Ale presto mohu navstivit celou  Jihovychodni Azii, nebo Jizni Ameriku.

0/0
31.3.2015 23:01
Foto

J44a62n59a 65F73r10a30n37k 9387851288536

To uplne chapu. Osobne mi prijde vlastne dost smutne, ze clovek nemuze svobodne cestovat uplne vsude. Ale co nadelame. Take myslim, ze kdyz clovek je dostatecne opatrny, zvazi rizika a predem se pripravi, muze byt jeho cesta v podstate na 90% bezpecna (100% asi neni nikdy nic bezpecne:-) ). Drzim palce k dalsi ceste!!! A diky za karmu:-)

0/0
6.4.2015 0:10



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.