Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a13r50a 29R51a90n70k

15. 5. 2015 18:57

Tak snad restaurace a puby nemusi mit na dverich napsano : nenoste si jidlo k nam, jsme zde od toho, abysme Vas obslouzili;-)

0 0
možnosti

J 97F

15. 5. 2015 19:16

No to bylo jidlo zakoupene v tom pubu :-) Tedy jestli to pusobi tak, ze ho tam prinesl odjinud, tak to zase ne:-)) Zas takovy silenec to neni:-))

0 0
možnosti

Janičko, vem si ještě koláček! Ne díky, už jsem měla tři. No měla jsi jich už pět ale neva, klidně si vem ještě!;-D

1 0
možnosti

J 84F

15. 5. 2015 13:42

Ja miluju kolacky, snim jich klidne tuny:-) Dekuji:-)

0 0
možnosti

No, když přijdu na návštěvu a někdo mi už potřetí přistrkuje pod nos mísu s koláči, které mi nechutnají, s chipsy, po kterých se tloustne nebo opakovaně mne pobízí, abych si přidal, mám chuť snad raději utéct. A tak se nedivím, když ze slušného klubu takového idiota vykopli, aspoň na čas, aby měl příležitost srovnat si lépe v hlavě, že nemá obtěžovat. Ano, jde jistě i o to, s jakým motivem, s jakým pohledem, v jakém kontextu a situaci nabízí a jestli "náhodou" není natvrdlý, že po prvních odmítnutích nepoznal, že tím otravuje. Krom toho si nemyslím, že vzít si na první nabídnutí je neslušné, opěrt záleží na kontextu a situaci. Připouštíte? Děkuji

2 0
možnosti

J 53F

15. 5. 2015 13:43

Pripoustim, ze se uz vubec nicemu nedivim:-) Myslim, ze by ho za to meli poslat do koncentraku. Strasny precin...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS