Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J 68F

20. 3. 2015 17:26

Děkuji moc, vím přesně, jak to myslíte a jsem ráda, že se vám můj příspěvek líbil. Vím, že to nebyl z mé strany žádný velký objev, ale tak člověk se musí občas nějak v tom šíleném shonu dnes zastavit a popřemýšlet, dokud je čas:-), šílených věcí kolem nás je pořád dost a dost, nesmíme se dát!:-). Přeju vám krásné dny a hodně čtenářů vašeho blogu! A ještě jednou díky za milý příspěvek:-).

0 0
možnosti
Foto

Vaše ECHO mě potěšilo. Jako sympatická bytost budete životem proplouvat bez většího odporu. Přírodě se podařil dobrý výrobekR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Vážená Jano, moc hezké a já vím co říkám, ten starý pán jsem mohl klidně být i já. Jsem šťastný, že kolem sebe mám takové kolegáčky na blogu. Přeji šťastný a plodný - netýká se v tomto případě dětí - život ve zdraví!R^R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS