Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doufam, ze jste nechtela rict, ze Habsburkove byli nasi diktatori?!  To doufam ne! 8-o

1 0
možnosti

J 26F

21. 3. 2015 21:41

To vite, ze ne ;-D Dobra poznamka, pobavil jste me:-)Ne ne, zminku o Habsburcich jsem spis myslela v tom smyslu, ze je to jedna vyznamna cast historie CR (resp. CSR) mozna ve smyslu ´pod navladou Habsburku´, ale rozhodne bych je nepovazovala za diktatory, to urcite ne;-D.

1 0
možnosti

Jasněže jsme diktátora neměli, kdyby ano, tak by třeba budovatel a vykonavatel totality po celých 41 let, soudruh Štrougal. seděl dávno v base. Ale protože má naopak možná nejvyšší důchod v repubůoce. tak j e to důkaz, že tady diktátor opravdu nikdy nebyl.;-D

0 0
možnosti

J 56F

22. 3. 2015 19:14

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Diktátora jsme neměli, ale poddiktátorů několik.

2 0
možnosti

J 59F

22. 3. 2015 19:15

Ano, presne takto nejak jsem to take nakonec zaznamenala:-)

0 0
možnosti
Foto

Jano, když jsem v Německu zasvěcoval, začali mi dokonce říkat PRAOTEC ČECH, i když mám německou národnost. Ještě že jsem všechno zapisoval včas, dokud to bylo čerstvé. Zdravím z města Norimberk!!R^

1 0
možnosti

J 32F

22. 3. 2015 19:17

Zdravim do Norimberku (Vola Londyn:-) )

0 0
možnosti
Foto

Každý režim diktuje občanům.

1 0
možnosti
Foto

Pro jihoamerický kontext asi také platí, že pojem diktátor nepředstavuje nic hanlivého. Diktátor Bolivar a další.

1 0
možnosti

J98a20r39a 46R67a14n41k

21. 3. 2015 10:27

Urcite jsme meli a nekolik, chranili si nas tak moc, ze nas i obtahli ostnatym dratem:-/

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS